1. blogindlæg og 1 måned tilbage!

Så blev det d. 30. juni og der er i dag kun 1 måned (og 1 dag) til jeg drager til Shanghai (!!) Jeg kan ikke rigtig forholde mig til det endnu….

Jeg flyver fra Kastrup d. 31. juli og vender hjem igen 15. december. 4,5 måned i Shanghai, med studier på Donghua University og praktik et endnu ukendt sted. Det bliver så vildt!

Men nu, er der slet ikke tid til at glæde mig, jeg sidder nemlig midt i eksamenslæsning. Jeg skal op på mandag, hvor jeg derefter tager direkte afsted til ROSKILDE! For satan, det bliver godt. JEG KAN IKKE VENTE!

Herunder kommer der lidt stemningsbilleder fra sidste år. Wuhuuu, Camp Ducktoy i G, vi ses på mandag!

//Translation

Today it’s the 30th of June, and there’s only 1 month till I’m going to Shanghai! It’s crazy.

I am departing from Kastrup the 31th of July, and I am returning to Denmark the 15th of December. 4 and a half month in Shanghai with studies at Donghua University and internship at a yet unknown place. It’s going to be SOOO great!

But I don’t got time to think about Shanghai right now, cause I’m stuck with my exam. I am examining monday, and after the exam I am going directly to Roskilde Festival. I can’t wait!!!

Above there are some pictures from Roskilde 2011.

Skriv et svar

