Søde, søde sommerferie

Hej derude!

I dag er der kun 1 uge til afrejse. Arghh! Det er vildt! Solen skinner og jeg har ligget ude næsten hele dagen. Min sommerferie har, indtil videre været helt fantastisk. Jeg er været på Roskilde Festival, været i sommerhus med mine veninder, været i sommerhus med min kæreste og mine forældre og ellers bare slappet af og nydt friheden.

Billederne viser enkelte snapshots fra Roskilde og første omgang sommerhus 🙂

I morgen skal jeg i Tivoli med min kæreste, det glæder jeg mig meget til og vejret tegner jo perfekt!

Anna Josefine

//Translation

Today there is only 1 week to the departure to Shanghai. Arghh! It is crazy! The sun is shining and I have been outside almost all day. My summer has so far been fantastic. I have been at the Roskilde Festival, been together with my girlfriends a whole week, been together with my boyfriend and my parents a whole week and otherwise just relaxed and enjoyed the holiday..

The pictures show some snapshots from Roskilde and the week with my girlfriends 🙂

Tomorrow I am going to Tivoli  in Copenhagen with my boyfriend and I am looking very much forward to it!

Love from Anna Josefine

Skriv et svar

