Shanghai Streetstyle #1

Når jeg selv læser blogs, synes jeg (og har jeg altid syntes), at ”Streetstyle” eller ”Dagens” indlæg er de bedste og mest inspirerende. Jeg har derfor valgt, at jeg løbende vil poste Streetstyle fra Shanghai på bloggen og gøre det til et fast indlæg med en tilhørende kategori. De der ”dagens” indlæg må komme, når jeg samler mig mod til det (og finder noget tøj, der er rent faktisk kan bruges til sådan noget fancy noget). Nedenunder er der den første samling af Streetstyle billeder, med søde og lidt generte kinesere (”Yu wan tu take a pictur of ME???”). Det skal også lige nævnes, at det er rimelig svært at finde kinesere med en stil ligesom vi kender den i Danmark, men det er, efter min mening, også charmen ved det.

//Translation

When read blogs myself, I always find the ”Streetstyle” or ”What I’m Wearing” posts to be the best and most inspirering ones. Therefore, I have chosen to make ”Streetstyle” posts myself from Shanghai and to make it a regular post with a matched category. The ”What I’m Wearing” posts must appear in the future, when I someday have enough courage to post one (and when I find some clothes to wear, which can actually be used for such fancy things)

Skriv et svar

