A visit from Denmark

Yo yoooo!

Hvad er der sket siden sidst? Jeg har primært brugt ugen på skole. Vi har haft kinesisk og oplæg omkring Kina, det kinesiske marked og et oplæg omkring praktik. Jeg starter i praktik d. 3. september – det er jo lige om snart, det er helt vildt og jeg glæder mig!

Det allervigtigste og bedste og sjoveste der dog er sket denne uge er, at to af mine venner hjemmefra, Nanna og Simon, er kommet til Shanghai, som en del af deres 4,5 måneders lange rejse i Østasien. De ankom til Shanghai i går (torsdag) og regner med at være i byen 2 uger mere, hurra og jubii! Jeg hentede dem på metrostationen tæt på hvor jeg bor og derefter tog vi ud og fejrede deres ankomst. Det var SÅ lækkert at se to kendte ansigter, men virkelig også mærkeligt! Tror ikke rigtig, at det er gået ordentligt op for mig, at jeg bor i Shanghai endnu? Det virkede nemlig på en eller anden måde meget normalt at se dem 🙂

Herunder er der lidt mega-gode-og-super-høj-kvalitetsbilleder fra i går.

Søde og smukke Nanna og Simon

Igen, igen, igen en rigtig sjov aften i Shanghai!

Nu må jeg smutte. Skal mødes med Nanna og Simon ved People’s Square, hvor vi vil gå ned mod The Bund. Senere tager vi nok tilbage hertil Donghua og får lidt at spise (det eneste mad jeg har råd til lige pt.) og så skal de lige lære mig et par tricks omkring WordPress – jeg har nemlig luret noget på deres rejseblog, som jeg ikke reti’ ka’ hit’ u’ a’.

So long!

…..Anna Josefine

//Translation

Yo yoooo!

This week has gone by so fast and I have basically been spending my time at school.

The most important thing that happened this week was that two of my friends from Denmark, Nanna and Simon, arrived in Shanghai yesterday. They are traveling around in Eastasia and one of their stops was Shanghai – hurray hurray! We had a very nice evening last night with beers and loud music.

I am going to meet up with them again this afternoon, where we are going to The Bund.

So long!

….. Anna Josefine

Skriv et svar

