You want bag, watch, shoes?

Har i dag erhvervet mig mit første fake køb, på et stort fake-marked vi var på i dag – man er vel i Kina?

Gode, gamle Converse til 60 kroner. Jeg kunne sgu ikke stå for det. Jeg har endnu ikke fundet nogle fejl på skoene og jeg kan virkelig ikke se forskel fra dem jeg har derhjemme og så dem her. Hm. Der er jo alverdens meninger om kopier, men jeg er ret glad for dem her!

I aften skal vi ud i byen og se hvad der sker. Og ja, jeg er ked af det Martin, men det her billede fra i torsdags er altså for godt, til ikke at blive lagt ud til den store vide verden (eller I seks, der følger mig – tak mor, far, farfar og veninder).

(sorry, jeg giver en øl i lufthavnen)

//Translation

Today I have bought my first fake purchase – Well, I am in China, right?

Good, old Converse for 60 DKK. I have not found any defects on the shoes yet and I really can’t tell the difference from the ones I have at home and these. Hm. There’s all sorts of opinions about the copies, but I’m glad that I bought these!

Tonight we are going to a bar and see what happens. And yes, I’m sorry Martin, but this picture from last Thursday was simply too go0d to be kept in my computer – sorry, I will by you a beer someday.

…..Anna Josefine

Skriv et svar

