Internship news!!

Picture from my Instagram @annajose

Jeg er nok Shanghais gladeste pige lige pt. Eller ja, det føler jeg i hvert fald. I går blev det nemlig bekræftet, at jeg skal i praktik hos Shanghai Fashion Week. Jeg skal arbejde i deres Medie og PR afdeling og bl.a. hjælpe dem med deres hjemmeside, arrangere events under modeugen, lave interviews med designere og i det hele taget bare hjælpe til hvor jeg kan. Jeg kan ikke vente!!! Min nye praktikaftale betyder, at jeg har opsagt mit tidligere praktiksted hos Avandeo. Jeg er så spændt på, hvad der venter mig, og jeg håber og tror, at det bliver de vildeste 2 måneder!

….Anna Josefine

//Translation

I am probably Shanghai’s happiest girl right now – or maybe not, but that is how I feel. Yesterday it was confirmed that I am going to intern at Shanghai Fashion Week. I am going to work in their Media and PR department, where I will be handling jobs like; Updating their website, interviewing designers, arranging events during the Fashion Week and so on. My new work placement agreement means that I have turned down the offer of internship from Avandeo.

I am soooo excited and I think it is going to be an experience of a lifetime !!!

….Anna Josefine

Skriv et svar

