Shanghai Streetstyle #2

Et nyt indlæg med smukke og smarte mennesker, som jeg har mødt på min vej rundt i Shanghai.

A new Streetstyle post filled with beautiful and chic people, that I have met in Shanghai.

Allesammen meget inspirerende, synes jeg! Jeg er især vild med med bukserne (træningsbukserne?) med lynlås på knæene, detaljen med strømper i støvler på billede 8 + hendes nederdel, smukke herresko på billede 5 og de fede solbriller på billede 3. De to piger på nederste billede mødte jeg i dag, da vi var på et vintage-market i dag. De er begge meget gennemførte og de matcher hinanden så fint på billedet, synes jeg!

God lørdag!

…..Anna Josefine

//Translation

A big bunch of inspiration. I really like the pants with zippers on the knees on picture 6, the sock-in-boot-detail on picture 8 + her skirt, beautiful shoes for men on picture 5, and the nice sunglasses on picture 3. The two girls on the last picture are both very chic and they really match eachother perfectly on the picture. I met them at a vintage market that I went to today.

Have a nice Saturday!

……Anna Josefine

Skriv et svar

