ARGHHHH?%#!!?

Åh, mine frustrationer skal ud et sted – og nu bliver det altså her. Jeg skal til eksamen i morgen i kinesisk, både mundtligt og skriftligt. Og…for fucking fuckidifuck – jeg orker fandme ikke! Det har været sjovt at lære og alt sådan noget, men det er satme ikke sjovt at sidde og repetere. Det giver virkelig ingen mening for mig – den eneste måde jeg kan huske på, er ved udenadslære. IHHH. Nå, hm. Jeg tjekker ud igen. Jeg havde lige brug for at skrive noget ned. I morgen synes jeg sikkert, at det her indlæg er dumt.

Wish me luck!

…..Anna Josefine

//Translation

Tomorrow I am going to an exam in both oral and written Chinese. I am nervous and I really don’t want to. I just wanted to write down my frustrations. Wish me luck!

…..Anna Josefine

2 thoughts on “ARGHHHH?%#!!?

Skriv et svar

