Outfit //30.08.12

T-shirt//Gina Tricot – Skirt//Vintage – Shoes//Vans

Efter en måned blev der slået hul på boblen – første outfit indlæg fra mig!

Det her havde jeg på, da vi i torsdags skulle ud og fejre, at vi var færdige med kinesisk. Prøven fik forresten godt – slet ikke noget at være så bekymret for.
Nederdelen har jeg købt herovre, og jeg nævnte den vist også i dette indlæg. Skoene købte jeg i torsdags – og undskyld igen kære Vans-designere og alle andre designere og folk, der helliger deres liv til kvalitet og ægte design (gid jeg var en af jer!!!) – på fake-markedet til 60 kroner. Min veninde Rikke, har haft de her sko i laaang tid, og jeg har inderligt ønsket mig dem selv. Nu stod de der og lyste på mig og jeg tænkte, at med sådan en billig pris, kan jeg tillade mig at slide dem op her i byen, og købte et par ægte, når jeg kommer til Danmark.

Jeg er lige vågnet og senere skal vi på stranden for 2. dag i træk, til beachparty – Jeg glæder mig!

God lørdag til alle jer derude!!

….. Anna Josefine

//Translation

My first outfit post – hurray! 🙂

I wore this outfit this Thursday, when we went out to celebrate that we are done with Chinese. The test went well – so I really didn’t have to be so nervous.

Today we are going to the beach – have a nice day everyone!!

….. Anna Josefine

2 thoughts on “Outfit //30.08.12

  1. Rigtig fin blå nederdel. Og tak for inspiration til at komme i gang med outfit indlæg…skal også have taget mig sammen. Bare svært her, når der ikke er nogen til at fotografere mig (med mindre jeg kan lokke stuepigerne til det…hmm),

Skriv et svar

