On’N’On

De her to sange kører rundt i mit hoved for tiden og jeg bliver ikke rigtig træt af dem. Tror min roomie, Nadia, kan skrive under på, at de begge er blevet spillet mindst 100 gange hver her på værelset. (Jeg må til at bruge hovedtelefoner)

Jeg tjekker ind senere med indlæg om, hvordan det går med praktikken!

//Translation

These two songs have played on repeat in my head for a long time now and it seems that I can’t get tired of them. My roomie, Nadia, would agree when I say, that both of them have been played at least 100 times in my room. (Gotta use them headphones soon)

I will check in later with an update on my internship!

Skriv et svar

