Psssst…..

Hej derude.

Der er sket lidt ændringer herinde på bloggen. Jeg havde aldrig rigtig været helt tilfreds med headeren, så jeg den har jeg rettet en smule til, med en enklere skrifttype og ny baggrundsfarve. Jeg har også ændret lidt i sidebarens udseende. Der er stadig mange ting, der kan gøres med hensyn til bloggens layout, men lige nu er jeg ret tilfreds – jeg håber også I, at I kan lide forandringen 🙂

Så vil jeg også lige benytte dette indlæg til at sige, at jeg ville blive rigtig glad, hvis I gad og havde lyst til at følge min blog. Det kan I nemt og hurtigt gøre via enten:

Bloglovin

-Følge min blog via jeres e-mail (find knappen til det nederst i sidebaren til højre)

– Og så kan I altid få hurtige updates på min Instagram (mit brugernavn er: annajose – find mig!)

På forhånd mange, mange tak! Jeg bliver sgu så varm om hjertet, når jeg får nye følgere.

Og her en VIGTIG SIDEBEMÆRKNING(!!): Hvis du er en af dem derude, som kender mig lidt, men heller ikke helt, og vi begge ved hvem hinanden er, men så heller ikke mere end det, og du derfor sidder og tænker: ”Jeg ville egentlig gerne følge, men det er sgu da lidt pinligt, at hun kan se, at jeg følger”- så fortvivl ej! – Jeg kan nemlig slet ikke se navne eller noget som helst på mine følgere 🙂 (Det gælder så ikke på Instagram – men det skal altså ikke holde jer tilbage!)
Ha! Det skulle lige med, for jeg har selv siddet med samme tanke mange gange, og jeg følger nu flere blogs af personer jeg ”ved hvem er, men ikke kender”, efter min opdagelse.

Min lørdag har indtil videre kun foregået i min seng, med dyne og computer (jer, der følger mig på Instagram ved, at jeg var ude og drikke øller i går) – jeg skal også snart op og have noget aftensmad, haha.

Håber I har en dejlig lørdag!

…….Anna Josefine

//Translation

Hi!

Today I have made a few changes on the blog. I was never really completely satisfied with the look of the header, so I have changed the font and the background color. I have also changed some things in the sidebar.  I’m quite happy with the result – I hope you like the changes as well 🙂

I would also like to use this post to say that I would be really happy if you followed my blog. It can easily and quickly be done through either:

Bloglovin’

– Instagram (my username is: annajose – find me!)

– Or follow my blog via your email (the follow button is in the bottom of the sidebar to the right)

In advance; thank you so much! I always get so happy, when I get new followers.

And here is an important remark (!): If you are one of those out there, who know me a little, but not more than that, and we both know who each other are, but then again not more than that, and you therefore think ”I would really like to follow, but it’s a little embarrassing that she can see that I follow” – don’t worry!  – I cannot see names or anything of my followers 🙂
Haha! Just wanted to tell you, since I have been in the same situation so many times, and now I follow several blogs of people ”I know who is, but do not know”.

My Saturday has so far taked place in my bed (you who follow me on Instagram know that I was out drinking beers yesterday) – I have to grab some dinner soon, haha.

Hope you are having a lovely Saturday!

…….Anna Josefine

Skriv et svar

