Week #5

Så er 5. uge gået – virkelig? Jeg synes lige, at jeg har siddet og skrevet 4. uges update. Denne her uge har drejet sig om praktik. Jeg har, som jeg også har skrevet om i dette indlæg, siddet og arbejdet med en online kampagne, som skal ud på de sociale medier, både på facebook, men primært på de sociale medier her i Kina.  Det har været virkelig sjovt at sidde og nørde med i Photoshop og InDesign. Det er stadig ikke helt færdigt, men det bliver det i løbet af næste uge.

Fredag tog vi på en bar, der hedder Windows Garage, det var vældig hyggeligt. Denne her weekend er min sidste weekend som teenager, da jeg fylder 20 på tirsdag, så jeg plaprede løs om, at nu skulle jeg være teenage-stiv…… og det blev jeg også, i den grad. I breezere, øl, rom og tequila – puha. Dansede på scenen – væltede ned fra scenen – dansede videre. Tog på McDonalds – tog en taxa hjem – kastede det hele op (jeg undskylder for detaljerne). Alt i alt en perfekt sidste teenage-bytur.

Advertisement for Danish Cookies – weehu!

Fashion dog!

Breezer-love ❤

Lørdag sov jeg og lå i min seng indtil vi gik ud for at få noget aftensmad. Om aftenen havde min chef inviteret os op til en cafe han ejer, sammen med nogle af hans venner. Cafeen er på en tagterrasse og den er SÅ fin! Virkelig fedt indrettet og så hyggelig. De havde arrangeret film aften, så vi sad under åben himmel med udsigt over Shanghai’s skyline og så en af mine yndlingsfilm: Little Miss Sunshine. Virkelig hyggelig aften – desværre har jeg kun ét enkelt, dårligt mobilfoto derfra.

Bad quality pictures from my phone. Three of them is from Friday night, and the last one is from the rooftop café.

I dag har jeg arbejdet videre på kampagnen og bare slappet af.

Jeg har det stadig dejligt og godt, og jeg kan som bonusinfo fortælle, at der nu kun er 3 uger til, at mine forældre og min lillebror kommer og besøger mig – jeg glæder mig helt vildt!!

Håber, at I har haft en dejlig uge!

……Anna Josefine

//Translation

This week has been all about internship. I have, as I have written in this post, worked with an online campaign for the social media, both facebook, but primarily for the social media here in China. It has been really fun to work with. It is still not completely finished, but it will be during next week.

Friday we went to a bar called Windows Garage to get some drinks. This weekend is/was my last weekend as a teenager, because I am turning 20 this Tuesday, so I said to all the others that it was my last chance to get drunk as a teenager…… and I must say I was.

Saturday I slept and lay in my bed until we went out to get some dinner. In the evening, my boss had invited us to a movie-night at his café. The café is on a rooftop, so we watched the movie; Little Miss Sunshine (one of my favourite movies, actually) with the sky as our ceiling and with the view of Shanghai’s skyline – it was amazing!

Today I have worked on the campaign and just relaxed.

I am still enjoying my time here in Shanghai very much – although I miss Denmark. As a bonus info I can tell you, that my parents and my younger brother are coming to visit me in only 3 weeks – I can’t wait!

Hope you had a lovely week!

…… Anna Josefine

Skriv et svar

