1 day left!!!!!

Jeg kan ikke fatte det! I morgen ved denne tid er jeg indlogeret på et dejligt hotel her i Shanghai med mine søde, fantastiske forældre og lillebror!!! De ankommer i morgen kl. 10.40 og jeg tager ud i lufthavnen for at tage i mod dem. OG HOLD NU KÆFT, hvor jeg glæder mig – jeg er sådan en tudemarie, så jeg begynder næsten at græde, bare ved at tænke på det!

I Kina holder de ferie i uge 40, så jeg har fri hele den uge, de er her. Jeg skal vise dem hele byen – alle turistattraktionerne og alle de hyggelige små områder, som ikke er så turistede.

Al min opmærksomhed er rettet mod dem, og jeg vil derfor nok ikke opdatere på bloggen i den kommende uges tid.

Jubiii, jubiiii, jeg glæder mig ligeså meget, som til juleaften!

God weekend til alle derude 🙂

…….Anna Josefine

//Translation

Tomorrow at this time my parents and my little brother have arrived in Shanghai!! They are arriving at 10:40 AM, and I am going to the airport to pick them up. I cannot wait to see them – and I am almost about to cry when I think of it!

In China they are having a national holiday next week, so I have the whole week off while they are here. I want to show them everything – both the tourist attractions, but also the small, cosy areas, where I like to spend my time.

I probably won’t be updating the blog the next week – now you know why.

I am just as exited as I am the day before Christmas eve – maybe even more!

Have a nice weekend 🙂

…..Anna Josefine

Skriv et svar

