Last Friday night

Puha – ret mange Shanghai Fashion Week indlæg i træk, jeg undskylder, hvis det har været ret (meget) ensformigt. Men det er altså rimelig meget, hvad min hverdag har drejet sig om på det seneste: modeuge, modeuge, modeuge. Og så lige for at runde det temaet af, var jeg i fredags til en VIP fest for Shanghai Fashion Week i anledning af deres 10 års jubilæum og de billeder skal I da ikke snydes for (hurra tænker I).

Det var en rimelig stor fest, hvor designere og sponsorer var inviteret. Vi fik en lækker 5-stjernet, 5-retters (uhhhh…) menu – jeg er, for at sige det mildt, meget madglad og det var virkelig lækkert.

The dessert, yummi yummi.

Til festen kom jeg til at sidde ved siden af en fyr, der har sit eget vinfirma i Shanghai, han var rigtig flink, og han inviterede mig videre til en bådfest ved The Bund. Jeg sprang op og ringede til mine søde venner, der fik 20 minutter til at gøre sig klar, for så at kaste sig ind i en taxa og møde os dernede. Bådfesten var crazyyy! Tre piger havde i anledning af deres fødselsdag inviteret sygt mange mennesker og tilligemed lejet en kæmpe, gigant tre-etagers båd med frie drinks og DJ på øverste etage. Båden sejlede så rundt med os i tre timer på Huangpu River, med Shanghai’s smukke skyline som udsigt. Det var SÅ vildt, har aldrig følt mig så celebrity-like før – jeg følte, at jeg var trådt ind i et afsnit af ”The Hills” eller sådan noget. Bagefter tog vi, sammen med vin-rigmanden og hans assistent på M1NT, en eksklusiv club i Shanghai, der ligger på 23. etage og derfor også har den sygeste skyline udsigt. Her havde de købt et bord til os, og vi fik serveret dyre champagner i massevis hele natten lang! Det er hidtil den sygeste, vildeste bytur jeg har haft og samtidig også en oplevelse jeg sent vil glemme.

Her er lidt billeder fra aftenen – de to første collager er tyvstjålet fra min søde veninde, Nadia – den sidste er lavet med egne billeder. (Bemærk lige Batman masken – den gør vist intet godt for mit ansigt, heller ikke selvom den dækker det meste)

Nu er det fredag og snart weekend, og så sker der det helt fantastiske, at min KÆRESTE KOMMER TIL SHANGHAI I MORGEN !! Arghhh, jeg glæder mig såååå meget ! Det bliver helt fantastisk at se ham igen, efter 3 måneder med Skype, Viber og andet virtuelt lort. Åh gud, det bliver godt. Han skal være her i en uge, så der kommer ret sandsynligt ingen opdateringer på bloggen i næste uge. Uge 46 vender jeg stærkt tilbage!

Hav det dejligt indtil da!

……Anna Josefine

//Translation

The last post about Shanghai Fashion Week in a long time, I promise 🙂 Last Friday I was invited to a VIP 10-year-anniversary party for Shanghai Fashion Week. It was a great party with great food, yummi. I met a guy at the the party, who has his own wine company in China, and he invited me and my friends to a boatparty on Huangpu River, at the Bund.
It was a crazyyy party on the huge boat, with free drinks, a DJ and many young people – a really fun and celebrity-like experience. After the boatparty, we went to M1NT, a nightclub in Shanghai, where the wine guy, Vince, bought champagne for all of us the whole night. It was so far one of my best nights out here in Shanghai.

Today it’s Friday again and tomorrow my boyfriend from Denmark is coming to Shanghai!! I cannot wait ! It’s going to be soooo amazing and great to see him again after 3 months apart. He is staying here for a week, so I probably wont be blogging next week –  but see you in week 46!

…… Anna Josefine

Skriv et svar

