Postcard material

Hjemme i Shanghai igen efter en dejlig weekend tur til Beijing med tre søtter. Jeg har taget så ekstremt mange billeder, men for at gøre indlægget og billedstrømmen kort, kommer her en række fantastiske, opstillede billeder fra de turistattraktioner, vi nåede forbi i løbet af weekenden – this one goes out to my grandparents!

//Translation

I’m back in Shanghai after a nice weekend tour to Beijing. I have taken tons of pictures, but have chosen to show you the lovely arranged ones 🙂

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC9 dage tilbage i Shanghai – det er for vildt! Min mave er allerede fyldt med sommerfugle, jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem!! Nu vil jeg nyde den sidste uge, og drøne rundt fra det ene fantastiske sted i Shanghai til det næste, i håb om at suge byens fantastastiske oplevelser, stemninger og steder til mig inden afrejse.

Vi ses snart Danmark!

……..Anna Josefine

Skriv et svar

